Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

In de bevestigingsemail staat de geschatte levertijd in werkdagen (gemiddeld tussen de 1- 2 werkdagen). Om te zorgen dat uw bestellingen netjes worden afgeleverd werkt MijnTuinhaard samen met professionele logistieke partners zoals DHL, DPD en PostNL.

Let op: de hierboven aangegeven levertijden zijn slechts een indicatie. Aan deze levertijden kunnen geen rechten worden ontleend. Op feestdagen gelden er voor bepaalde dagen afwijkende levertijden.

 

Waar vind ik de status van mijn bestelling?


De verwachte levertijd van uw bestelling staat in de bevestigingsemail. De verwachte levertijd is vermeld in werkdagen: weekenden en feestdagen worden dus niet meegeteld. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvangt u hierover per e-mail bericht.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De Verzendkosten in Nederland bedragen:

  • Boven de € 50 is GRATIS verzending!
  • Beneden de € 50 zijn de verzendkosten € 6,95

 

Verzendkosten naar België bedragen:

  • 0 kg t/m 10 kg - € 6,95 (pakketpost)
  • 10 kg t/m 20 kg - € 15,95 (pakketpost)
  • 20 kg of zwaarder - € 34,95 (palletzending)

De verzendkosten worden automatisch getoond in de winkelwagen.



Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat de vervoerder een pakketje probeert af te leveren?

Het pakket zal twee keer worden aangeboden in geval van een PostNL zending en drie keer in geval van een DPD zending. 

  

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u meestal het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist afleveradres.

MijnTuinhaard behoudt zich het recht voor om eventuele kosten als gevolg van een kennelijke fout bij opgave van het afleveradres door de klant, door te rekenen aan de klant. Een zending die vermist raakt als gevolg van een onjuist opgegeven afleveradres is voor rekening en risico van de klant. 

 

Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland of buiten België laten afleveren?

Nee, MijnTuinhaard.nl levert alleen in Nederland en België.


Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@mijntuinhaard.nl